Elka world yönetim sistemleri kapsamında kalite iş sağlığı ve güvenliği, çevre , müşteri memnuniyeti ve güvenlik politikalarını benimsemiş ve bu politikalar karşısında sorumluluklarını yerine getirmeyi ve müşterileri ile sistematik bir başarı getirmeyi taahhüt etmektedir.

  • Ulusal ve uluslararası mevzuatları yerine getirmeyi,
  • Kurum ve Müşteri şartlarının yerine getirmeyi,
  • Sürdürülebilir büyüme hedefi için, müşteri ilişkilerini stratejik yaklaşımla ele alıp, müşteri beklentilerini karşılayarak, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutacağını,
  • Sektöründe öncü kuruluş olması ve bu niteliğini devam ettirmesi için yenilikleri hızlı ve etkili biçimde süreçlerine uyarlayacağını,
  • Yeni iş modellerini hayata geçirmekte rakiplerinden her zaman bir adım önde olmak ve süreçlerini sürekli iyileştirmek için hizmet çeşitliliğini ve kalitesini yükselteceğini,
  • Çalışanlarının süreçlerde aldığı rolü etkinleştirerek müşterilerine üstün çözümler sunmayı
    Etkin bir Kalite Yönetim Sistemi için, “Süreç Yaklaşımı” ve “Risk Temelli Düşünce” felsefesinin kullanımını tüm kurum içerisinde teşvik edeceğini ve bu felsefeyi, şirket kültürünün önemli bir öğesi olarak sürdüreceğini”
  • Sürdürülebilir çözüm süreçlerinde yasal mevzuatlara uyum ve mali sorumlulukların yerine getirilmesini sağlamayı,
    Taahhüt eder.